söndag 25 mars 2012

Tjolahopp!

Idag är det söndag och det har varit finväder, eller det är väl fortfarande finväder.

Jag sov som en kratta i natt och vaknade hur tidigt som helst så jag är inte på topp idag.
Men lite har vi orkat med. : )
Vi åkte hem till Natalie för att hälsa på och ge lilla Elisia en ett års present. Natalie är så snäll och lånade även ut ett andningslarm till lilla bäbisen ( eller för min skulle kanske mest ; ) så nu behöver jag inte vara vaken i 6 månader när bäbisen föds utan kan sova gott när den gör det.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Fetaostbakad lax med romsås och potatis ska vi äta idag.

Det var tänkt att vi skulle åka och gratta söta Frida också idag men för första gången under denna graviditet så har vi fått avboka för jag orkar inte göra något mer idag. ÄVEN fast jag vet att det finns tårta där och då ni mina vänner är det väldigt illa. ; )
Fast jag har en halv cheesecake i frysen så jag kan ju smälla i mig den om jag känner att suget ( läs behovet) blir för stort ; )

Hoppas ni har en toppen söndag och att ni har fått lite frisk luft och lite sol på er!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar