onsdag 14 mars 2012

Mamma Moss

Idag när jag var på stan och kikade på kläder så fanns det så mycket fint! Vilka härliga färger, material, linnen, byxor, tröjor, allt!
Jag gick runt och kände på allt och beundrade dom fina underkläderna dom har fått in på Gina samtidigt som jag suckade för jag förstår mycket väl att chansen är större att jag skulle få på dom på Joel än att jag ens skulle kunna skruva upp dom för vaden.

Men jag sa till Helena att vänta bara, när lillen är ute så ska jag bli Mamma Kate Moss. Smal, slank, snygg och ha fina skinny jeans och linnen.

Minst 2 timmar varje dag ska jag och bäbis ut på promenader, vilka är på?
 Sedan så ska jag och Joel åka på gym 2 ggr i veckan så jag får lite muskler också. Då blir nog mormor och farmor hemskt glada också för då behöver vi ju barnvakt och två gånger blir perfekt, en gång var får dom då :)

Så nu vet ni! Mamma Moss kommer sen men just nu får ni nöja er med Mamma Mu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar