torsdag 22 mars 2012

Jag lät döda några celler.

Hjärnceller alltså för det är väl det man gör när man tittar på det där Satans Big Brother. Jag sitter här varje dag, gapar och skriker åt tv:n som att jag var med i hela grejen. Jag blir upprörd och förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet. ÄNDÅ så tittar jag så klart. Jag kan inte sluta.

Igår var det ändå hemskt. Jag tycker att det enda rätta just nu är att ta ut Sipan därifrån efter sina påhopp på Amandus.
Förra året när Rodney heilade ( inte kan jag stava sådana där fula saker) så blev det ett jävla rabalder (precis som det ska vara) men det Sipan gjorde igår och sa till Amandus att det är något fel  hans uppväxt för att han är bisexuell ( och det var ju inte dessa ord som användes ) är minst lika hemskt! Rodney ångrade sig också på en gång och han är utländsk så vad skulle han ha menat med den gesten? Den ska så klart inte göras ändå.

Nej, ta bara ut den där lilla råttan. Autonominera Hanna R för hon har också tydligen stora problem också kan du slänga med Marcel där också för han är inte snäll mot Hanna J.
Sedan tycker jag att Amandus, Hanna J och Joe ska få gå in i ett eget rum några dagar och få leva lyxliv med god mat och annan lyx.

 Ni i produktionen ska väl ta hand om era deltagare eller??

Helt sjukt egentligen att man kan bli så upprörd över ett tv program. Fast det är ju inte tv programmet jag stör mig på för då skulle jag inte titta utan det är bara vissa människor! Usch!!!!

Idag är det torsdag iallafall och jag har precis ätit lite saftsoppa och jordgubbar. Nu är det dags för duschen innan det är dags att dra ner på stan. Det blir nog buss ner för annars har nog min foglossning tagit livet av mig innan jag är nere, tyvärr. Jag får se.
Iallafall så ska jag på stan för jag ska få finbesök idag : ) Maria som jag jobbade med i Bollnäs kommer hit och hälsar på mig. Vi ska nog kika lite i affärer ( Hudik är ju bra jämfört med Bollnäs i affär väg), fika och ha det massa trevligt : )

Ha en bra dag ni alla : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar