torsdag 22 mars 2012

Subway Macka

-Gud vad gott med en Subway macka!
-Mikaela, vill du ha det? Jag trodde inte du åt det.
-Jo, jag vill ha en sådan nu.

Joel bara tittar på mig och lägger sig åter igen tillrätta på soffan. Jag glor och försöker med min blick få honom att förstå att vi måste åka och köpa en, det är ju därför jag överhuvudtaget drog upp det.

- Ska vi inte åka?
-Mikaela, närmaste ligger kanske i Gävle och jag ska upp och jobba imorgon så nej.
-Det finns i Härnösand också!!!!
Nu börjar Joel skratta. - Men det är väl lika långt om inte längre. Nej.

Ja ni... Vi får väl se hur jag känner den dagen hans son ska födas. Kanske jag ska upp tidigt eller så. Man vet ju liksom aldrig ELLER så kan det ju hända att jag kommer på den här mackan när jag ligger där i värkar och då vet jag inte vad som kommer ur min mun. Gud Hjälpe honom då att han inte åkte och köpte en Subway macka!

Så krävande är jag väl ändå inte? 
; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar