fredag 23 mars 2012

TGIF

Hello, hello : )

Äntligen fredag! Jag blir alltid på så bra humör på fredagar. Kan nog vara för att då har jag älsklingen hemma över helgen : ) Fast imorgon ska han jobba men, men. Fredags känslan finns iallafall.

Jag har haft en helvetes natt, natten till idag. Jag vaknade runt kl ett och hade så fruktansvärt ont i magen och i ryggslutet. Så ont att jag låg och började räkna hur långt tid allting tog och om det slutade. Magen var stenhård på mig och skutten rörde sig inte hur mycket jag än buffade på magen. Till slut så väcker jag Joel bara för att jag inte vill vara ensam och tio sekunder senare är det jag som flyger upp ur sängen ( ja, ja så smidigt man kan göra det i min situation) och springer in på toa för att tok kräkas.
Efter det så tar det lång tid innan det slutar göra ont men till slut så somnar jag. Jag kräktes igen vid kl 06 men sedan har jag mått bra och varit pigg. Ingen aning om vad det kan ha varit. Bäbisen är fortfarande inne iallafall.

Helena har varit här idag och vi gjorde klart allt plugg för denna vecka så nu kan jag släppa det i helgen. Vi har iallafall kommit fram till att vi är hemskt nöjda med vår uppsats hitills. Det känns riktigt bra och över förväntan. Vi är ett härligt team hon och jag <3 Underbara vänner även. Helena betyder så mycket för mig och står mig så nära. Är det någon som har funnits vid min sida av mina vänner under min graviditet så är det hon. <3 Tack, tack fina flicka!

Jag och älsklingen åkte sedan ner på stan för att träffa FiaLotta och fika med henne och Sanna på Waynes. Deras toast är så god och sällskapet var mycket trevligt.
Efteråt åkte vi på sista föräldrautbildningen och denna gång var så totalt onödig och det var över på 30 minuter. Dom pratade om parrelationen, vilket så klart är jätte viktigt men det hade dom ju lika gärna kunnat sagt på någon av de andra träffarna.
Vi fick iallafall tipset att man ska försöka ha barnfria kvällar emellanåt och ägna oss åt varandra. Det tror jag är jätte bra och viktigt så jag och Joel ska se till att ha det någon gång i månaden kanske. Med start från att han är 15 år ungefär kan jag tänka mig. ; )

Nej, nu ska jag nog titta på gårdagens Big Brother tror jag och vänta på att bli lite hungrig för vi ska mumsa räkmackor ikväll. Gott!

Hoppas ni får en trevlig fredag kväll : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar