onsdag 7 mars 2012

Lite Big Brother

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om idag.
Jag klev upp med älsklingen kl 07 och åt frukost med honom. Det är inte till vanligheterna på vardagarna eftersom han börjar halv sju men idag så skulle han på hälsokontroll och hade därför sovmorgon.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra idag... Suck. Jag vill köpa nya gardiner och grejer till köket men jag vet inte om det finns något bra ställe att handla det på nere på stan? Åhlens har kanske men där är det ju hemskt dyrt och man kan säkert få mycket finare saker någon annanstans.
Jag har ju inget körkort ännu ( den vuxenpoängen har jag sparat) så jag kan inte direkt ta mig på så många ställen.

Annars borde jag plugga så det kanske blir det istället om inget roligare kommer upp.

Hmm, men jag har sett att många har skrivit om Big Brother sista dagarna och jag är ju en av deras trogna tittare. Jag säger som Elin att man får se det som att det är inte konstigare än att studera apor i bur ; ) Så nu tänkte jag köra igenom lite vad jag tycker om en del deltagare :)

Jimmy: Min favorit och den enda i huset som faktiskt verkar vara någorlunda normal. Jag såg honom när han var med i The Bachelorette och då var han den jag tyckte minst om men saker kan förändras! Eftersom alla ska göra en massa hyss hela tiden så gjorde han ju ändå det bästa som beställde in nästan bara ägg och marmelad att äta. : ) Ha, ha!

Tenny: Var min favorit i början men igår så fick jag veta att han är ca 36 år eller något sådant och beter mig sig så och är 36 så har man nog inte alla tekoppar i skåpet va? Han är lite små äcklig skulle jag nästan vilja påstå.

Hanna W: Ja, vi stör oss alla på henne men jag är fan imponerad av henne. Hon beter sig som hon gör för att provocera. Det är hennes varumärke och hon tjänar mycket pengar på det. Okej, att hon klarar att visa upp en sådan attityd i bloggen, det är lätt för det är bara ord men hon sätter sig i ett hus och blir filmad dygnet runt och är lika egotrippad dag som natt.
Jag tycker också att hon är grymt duktig nu under Jack Ass veckan då hon bara slänger in maskar och gräshoppor i käften och får bilder häftade på låret utan att tjuta som dom andra tjejerna.
Det finns nog lite hatkärlek för denna flicka och jag citerar en annan bloggare (kommer nu inte ihåg vilken) som säger att det är otroligt hur en person kan spela så med hela sin personlighet. Go Hanna!

Hanna R: Knip igen käften din gaphals. En banan?

Hanna J: Klä på dig kläder och säg inte att du brukar bete dig så där hemma för jag har väldigt svårt att tro att du brukar stå och steka pannkakor naken hemma till dina barn. Det kan sägas fler gånger, klä på dig!

Kija: Har också varit en av favoriterna för jag tycker att hon verkar vara så snäll men hon har nog lite dubbelmoral som ska vara så vuxen i vissa situationer och sedan springer runt i porrkostymer och onanerar åt folk i bubbelpolen. Nej, usch vad äckligt.

Nu blev det ett ganska långt inlägg ändå. Vi får ta dom andra någon annan dag!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar