tisdag 27 mars 2012

Någon gång mellan 08-16

Men det är väl som vanligt det med hantverkare av något slag.
Idag så ska det komma folk från Hudiksvalls Bostäder och kolla ventilationen i lägenheten och det är ju alltid så lätt att veta när dom kommer när tiden man får är mellan 08-16, ungefär.
Jag ska bara vara hemma så det är inget problem med att jag ska iväg någonstans men jag är trött och skulle helst vilja sova en stund men jag är som en kamin så jag kan inte sova med kläder på mig och eftersom jag vet att hantverkarna har nycklar så vågar jag inte klä av mig för jag tänk om dom hinner in innan jag har klätt på mig.
Det skulle vara skönt med ett bad men det vågar jag absolut inte för jösses vad pinsamt det vore om jag inte hann upp ur badkaret eller ännu värre, tänk om jag inte tar mig upp och dom måste hjälpa mig!
Nej, men nu drar jag nog iväg med hemskheterna va!? ; )

Så nu är det tisdag i alla fall och jag ska ha en pluggdag och fortsätta på uppsatsen som tydligen inte var så bra som vi trodde från början. Eller bra är det men ALLA i hela klassen har tydligen gjort för lite så det gäller att rappa på. Alla andra är ju i Härnösand och bara för det ska ju inte jag sitta här och tro att jag kan slappa på arslet. Nej, här ska skrivas uppsats så att Helena tycker att jag är den bästa skrivpartnern i hela världen. Nu är jag allt stor i käften, slutar väl med att jag inte skrivit ett ord i slutändan!.


Nu har datan hängt sig också så jag får inte bort det här satans strecket över texten. Lika bra jag lägger ner för just nu iallafall.


Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar