tisdag 6 mars 2012

Klagan

Ja, idag ni så får ni ett väldigt klagande inlägg så ni som tycker att man ska vara glad för det man har kan sluta läsa nu. Jag är glad för vad jag har men ibland så mår jag faktiskt lite bättre om jag får klaga lite.

Igår hade jag en 3 timmars fika med Bea och Lotta och det var så trevligt. Jösses vad vi har saker att prata om. Jag är så glad att jag har träffat Lotta ( Bea har jag kännt sen jag var en liten skrutt och hon trodde att mitt finger var en kanelbulle och försökte bita av det. Jag överdriver inte, hon tog i för allt vad hon var värd och jag kommer aldrig glömma Hannibal blicken hon hade i ögonen då ; ).
Iallafall så har vi redan nu så trevligt tillsammans och tänk så mycket vi har att se fram emot som snart kommer få en varsin pojke att mysa med och ta ut på barnvagns promenader.

Nadia ska också få en pojke så min lilla bäs har redan två killkompisar, tänk vad vi ska hänga i sommar. <3 Madde ska få en liten flicka så jag vet inte om vi ska träffa henne så mycket. Jag vill ju att min skrutt enbart ska ha ögonen för mamma och inga andra tjejer. ; ) Skämt åsido.

Det här var iallafall bra saker men nu kommer vi till klagandet. Jag hade trevligt på fikat och kom sedan hem, startade middagen för jag var så hemskt hungrig men när den precis är klar så börjar jag svettas och må illa. Springer på toaletten och kräks och sedan blir jag liggande på soffan resten av kvällen måendes skit. Det kändes precis som när jag hade min fyra månaders magsjuka i början av graviditeten. Jag kräktes iallafall inte mer men var fasligt trött.

Idag har jag varit hos Helena och pluggat och jag sa tidigt att jag hade så ont i fötterna och att det kändes som att jag fått vätska igen. Ja, ja tänkte jag och det var väl ingen grej. Tyvärr så fick jag sådan halsbränna att jag måsta gå hem för jag hade ingen medicin med mig och när jag ska gå så får jag inte ner foten i skon. Så svullen har jag aldrig varit, inte ens i Thailand.

Så välkommen tillbaka kära vätska, halsbränna och graviditets illamående.
Välkommen!

2 kommentarer:

  1. Vill tillägga att jag inte trodde ditt finger var en kanelbulle :P(som om dina fingrar såg ut som kanelbullar) var väl mer fingret som var i vägen när du höll i kanelbullen, men ja minns det väl också, att jag tog en rejäl tugga och mitt i bullen var det något hårt.Dvs ditt finger :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha, ha! Ja, det var då minst sagt i vägen och du bet och bet!!

      Radera