tisdag 13 mars 2012

Vi gör ett försök

Ett försök till att vara lite gladare idag. Inte för att det är så jävla enkelt när man har det där skit upplägget i skolan. BLÄH.
Det kommer säkert kännas bättre när vi har kommit en bit på vägen och sett att uppsatsen börjar ta form men då när det händer då ska jag föda barn och jag vill inte ha en massa skit skola kvar då. Jag vill vara med min bäbis och inget annat.
Men jag tänkte inte hoppa av heller ( ta ett studieuppehåll heter det kanske snarare) när det bara handlar om någon enstaka vecka det är kvar efter jag har fött barnet. Några veckor istället för att jag ska ha en hel termin kvar.

SEN

Vad i hela världen skulle jag ha för mig på dagarna om jag bestämde mig för att inte gå klart den här terminen (Uppsatsen skulle jag göra klart oavsett vad men dom andra delmoments skiten med tentor och helevetesskap) . Någon som vill anställa någon som ska föda barn om 8 veckor? Nehe.

Jag kunde tydligen inte vara gladare idag heller så hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar