onsdag 14 mars 2012

Tittut!

I morse kom Helena hit och vi satte oss med plugget som vanligt. Gick igenom uppsatsen och det är så skönt så det är inte klokt för vi känner båda att vi kommit så långt att vi lägger den åt sidan nu tills på tisdag. Känns underbart, underbart!
Satte oss i stället och läste annat plugg men efter ett tag så packade vi ihop och begav oss ut i det härliga vädret och gick ner på stan för att fika, se folk och titta på kläder.

Det var den bästa idén som har kommit upp på väldigt länge. Jag har sedan i fredags, förutom en liten stund i lördags när jag åkte till mamma suttit inne i den här lägenheten och inte sett en människa förutom Joel och Helena ( nog för att dom är två av mina älsklings människor) men det gjorde mig nästan folkskygg. Det var som att jag måsta stoppa ut nästippen först och känna mig för innan jag vågade ta ut resten av mig själv.

Resten av mig själv som bara på ca två dagar har börjat kännas gigantisk. Jag kan inte böja mig ner till golvet, jag har svårt att sitta för bäbisen ligger som en bräda under tutten på mig så jag får halvligga överallt och mina fötter är som elefefantfötter för all vätska är tillbaka igen.
Jag sa till Helena idag att den här kommer inte stanna inne till v.40. Vi får väl se! Mig gör det inget om han vill komma ut lite tidigare, inte ännu men runt v.37 eller 38 skulle ju inte skada : )

Nu är det dags att starta middagen men jag vet inte om jag orkar ännu. Kanske måste vila en liten, liten stund på soffan. ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar