måndag 19 mars 2012

Dödens trött!

Fy, fy, fy vad ni tycker jag klagar nu och det är bra för det är precis det jag vill göra.
Fy, fy, fy vad slut jag är.

Vi åkte till Sundsvall idag för att plugga vilket gick jätte bra och vi fick en massa gjort men jag blir rädd för mig själv vad jag blir slut av allting.
Även fast vi satt ner hela tiden och pluggade som man kanske inte tycker är så ansträngande för kroppen så tar det musten ur mig. Jag har så mycket vätska i kroppen igen och det gör att det ständigt värker, jag känner huden tänjs ut. Jag svettas KONSTANT, eller kanske inte svettas men jag är så sjukt varm och dessa saker gör mig helt slut.

Lillen har varit vaken hela dagen och han vänder, vrider och twistar runt hela tiden så jag kan inte sitta still för då känns det som att jag kör med en elvisp bland tarmarna. När han äntligen vilar en stund så lägger han sig som en bräda under tutten så jag får sitta och trycka ner honom så gott det går eller lägga mig ner ( vilket inte är ett alternativ när man är på universitetet.)

Det som jag egentligen tror gör det så jobbigt är att jag var borta hemifrån. Att jag till och med var i en annan stad för det gör det så klart värre att veta att jag kan inte lägga mig och vila om jag vill och jag måste även ta mig hem härifrån innan jag kan vila.
Detta gör nästa vecka till en mardröm då jag ska till Härnösand på föreläsningar.... : ( Jag tänker bara åka en dag men efter idag så märker vi ju tydligt att det räcker för att jag ska bli golvad.

När Joel kom hem från jobbet började jag tjuta som den tönt jag är med alla mina hormoner.
Eftersom han är världens bästa så pussade han på mig och gjorde sedan i ordning ett bad så jag fick lägga mig och mysa där en stund.
Nu har vi ätit rester sen igår till middag och bäddat ner oss i soffan med kuddar och filtar och ska kolla på filmen Huvudjägarna.

Jag tänker inte lyfta ett finger mer idag, jag tänker enbart ligga här och vara trött!
Japp så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar