söndag 25 mars 2012

Ny vecka!

Måndag igen. En helt ny arbetsvecka då jag saknar älsklingen hela dagarna. Jag längtar till fredag!

Denna vecka har vi egentligen innevecka i Härnösand men jag bestämde mig till slut för att inte åka. Hade jag haft ett körkort hade det varit annorlunda om jag kunnat åka bil dit, hem och när jag vill men att åka buss och tåg och förflytta sig genom både Härnösand och Sundsvall för att ta mig till dessa stationer gör det till en omöjlighet att genomföra. Jag hade gått av.
Sedan skulle man sitta på föreläsningar också i åtta timmar med fogar som har splittat på sig till höger och vänster, bokstavligen.

Ja, jag är som att jag är handikappad. Jag var så arg i bilen när vi skulle handla i fredags och det knappt fanns någon parkering på Ica Maxi.
- Foglossning måste räknas som att man får stå på handikappparkeringen annars har dom som bestämt ingen aning om hur hemskt det är. Arghhhhhhh!!!!

Nej, jag har det bättre här hemma i soffan och jag får helt enkelt läsa mer i böckerna än dom andra eftersom jag missar föreläsningarna men det är egentligen inget problem för mig som tycker så mycket om att läsa.
Sen tycker jag hemskt mycket om att vara hemma också. Hi, hi : )

Så vad händer i veckan. Hm... Jo, vi/ jag har inte så jätte mycket planerat faktiskt. Idag ska vi på middag hos Puttsen och Elina, imorgon är det mammaträff, på torsdag läkarbesök och på fredag ska jag på MVC och kika till min lilla skrutt : ) Plugg med Helena blir det nog också någon dag.
Vi får väl se vad som händer : )

Ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar