torsdag 29 mars 2012

Medan du sov

Jag förstår inte vad jag har för mig på nätterna. Av vad jag vet så har jag tidigare alltid varit en lugn "sovare" och inte rört mig så mycket. Har i stort sett vaknat på samma sätt som jag somnat.
Men nu ni är det som att en tornade har gått över på min sida av sängen.
Täcket har jag alltid lyckats rulla ihop i en stor boll som jag har nere vid fötterna och inget på mig ( Kan vara för kamin egenskapen jag har samlat på mig på sistone).
Jag älskar kuddar så har många men dom flesta har jag nu börjat med att jag slänger ner på golvet, alternativt på Joel när jag sover och sedan börjar dra nya från de som Joel har under huvudet.
Bäddmadrassen på min sidan är alltid helt sned och skulle förmodligen vara på golvet om det inte vore för att den går över hela sängen så Joel stoppar ju den från sin sida.
Hans sida som alltid har ett rakt täcke ( som är ett dubbeltäcke som vi delade på förut men nu är jag för varm och har ju börjat med att göra bollar av täcken så stackaren fick ju inget på sig)  som inte ens ser ut som att någon har sovit där.

Men nu har jag kommit på den bra idén att när han går på jobbet så rullar jag bara över på hans sida och då är det som att lägga sig i en nybäddad säng igen. Underbart!
Den sidan är mycket skönare än min där tornadon gått runt.

Torsdag idag och jag ska hoppa in i duschen nu eller kanske badet för det är faktiskt skönare! Sedan så ska jag fika med Emma på stan, mys : )

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar