tisdag 6 mars 2012

Dagens missöde!

Ja, nu är det ju så här mina vänner att ibland så går saker på tok. Som idag när jag satte mig på en stol i köket, gravid i 8 månaden och stolen brakar ihop och jag hamnar på golvet.

Mamma har sagt åt mig hundra gånger att köpa nya köksmöbler för att detta inte skulle hända men nu gjorde det ändå.
Det ledde iallafall till att vi åkte och köpte nya möbler idag iallafall så att det inte händer igen och nästa gång kanske jag sitter med en bäbis i famnen.

Imorgon ska jag och Elina på affärer och leta gardiner och dukar och lite annat så att jag kan göra fint i köket. Jag visar ett kort då :)

Nu ska jag iallafall titta på desperata! Säsongspremiären idag :) inte heller får man glömma att jag ska äta nybakade kokosbollar som jag gjorde idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar