onsdag 7 mars 2012

Det är nå tok med mig

Ja, något litet iallafall. Jag blir så konstig ibland. I morse vaknade jag och mådde prima ballerina, upp och hoppa, äta frukost och kolla datan.
Kl 10 hade vi lektion över internet och när en halv timme har gått att jag suttit där så känner jag att jag börjar svettas som jag gjorde här om dagen. Tur, tur att vi denna gång inte hade kameror som vi brukar ha för då hade jag nog blivit automatiskt nominerad till Big Brother nästa säsong eftersom jag klär av mig fram för folk.
Hade inte jag och Helena blivit klar precis när vi blev klar med vår uppgift så hade jag kräkts i micken.
Jag hann därifrån iallafall och har sedan dess legat i sängen och på soffan och svettas och svettas. Jag somnade en sväng och när jag vaknade nyss så skakade jag för att jag var så hungrig och det är här toket kommer in för jag undrar om den kan vara något tok med mitt blod socker??
Jag blir liksom inte vanligt hungrig eller törstig utan det är som en käftsmäll och jag börjar skaka och ska jag ta t ex dricka juice så skulle jag utan problem kunna dra i mig helt litern.

Ja, ja. Nu har jag ätit en macka och ett äpple iallafall och mår mycket bättre! Jag måste rekommendera Icas selections äpplen Jazz! Det godaste äpplen jag någonsin har ätit!

Om jag fortsätter att må bra så ska vi ikväll ut och äta med några kompisar :) Det har jag sett fram emot så jag hoppas att det inte blir sämre igen.
Och vart ska vi äta idag? Jo, mina vänner det är så här att idag är det sista onsdagen Bockarna är öppet så idag blir det den sista Pubmackan.

Skulle vara ganska intressant att veta hur många sådana jag har ätit genom åren! Typ två i veckan under en fem års period. Jösses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar