torsdag 1 mars 2012

Dagens

Idag var jag en snäll flickvän och ställde mig och lagade en av Joels favoriträtter fast jag inte ens tycker om den.
Det blev raggmunkar och fläsk!
Jag äter inte fläsk men jag tog lite bacon istället ( det är stor skillnad) så försök inte lura i mig något annat!

Jag tycker fortfarande inte att raggmunk är speciellt gott men det gick i. Jag tror att det som mest stör mig med den här rätten är att allt är så stekt. Jag tycker mest om kokt mat!

Nu har jag haft mamma gruppen på besök och vi har fikat och surrat på som vanligt! Jag är så glad för mina nyfunna vänner! Och nu har det även fötts tre bebisar, fyra stycken är kvar i magen men dom kommer så småningom dom också! Tre flickor har fötts och vi vet att tre av dom i magarna är pojkar :) spännande!

Nu ska jag trycka i mig en chokladboll för jag tycker inte att dom jag redan fikat idag räcker ;) också ska jag titta på big brother och låta älsklingen massera mig lite för jag har lite jobbig huvudvärk!

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar